četrtek, 29. december 2022

Za novo škatlo

 No, pa sem tudi jaz začela novo škatlo božičnih voščilnic :). 

Dopust mi vsekakor dobro dene in tako sem prvič uporabila šablono za interaktivno kolo, kjer sem uporabila tudi razcepek. Prijavljam v CCT in decembrsko galerijo Najlepšega para (voščilo, planike). 




Potem pa je na hitro nastala še tale snežinkasta, za Craftalnico

Bodite lepo! 

6 komentarjev:

  1. Lepi voščilnici in bravo za polnitev nove škatle, tudi moja se polni. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepi voščilnici ! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala, ker si s svojim krasnim izdelkom popestrila poličko v Craft-alnici....srečno in vse dobro v novem letu ti želim!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Dopust ti res dobro dene draga Klara, krasna ideja z interaktivnim kolesom in zadnja s snežinko tako zelo nežna!
    Glede ingverjevih možičkov, po katerih si me spraševala - Tinina sta, manjši je prispel kot darilce, ki ga Tina prilepi na tagec, večji pa je del kompleta Nogavica tresočka.
    Hvala za tvojo čudovito voščilnico, ki krasi naš domek, hvala za vse prijazne komentarje na mojem blogu in hvala, ker z razcepko sodeluješ na blogu 52 CCT.
    Čudovit jutrišnji skok v novo leto želim tebi in tvojim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  5. Such a sweet card, great design to showcase the different bear images. Love the colors you chose as well!

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasno voščilnico si izdelala! Hvala, ker sodeluješ pri 52 CCT izzivu..

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)