sreda, 17. januar 2024

Dve dojenčkasti

Današnja deževna sreda super vpliva na mojo ustvarjalnost. Nastali sta še dve dojenčkasti. Prvič sem izdelala nogavičnico, ki je bila v planu že dlje časa... tale je nastala za današnjega fantiča. Prva štručka v naročju je prav gotovo nov začetek, ki ga želijo videti v Craftalnici.



Druga pa je nastala po skici (po dolgem času) Tuesday Morning Sketches. Upam, da mi letos večkrat uspe sodelovati na izzivih.





Prijavljam tudi v januarsko galerijo Najlepšega para (napis).


Pa mirno noč :)!

 

5 komentarjev:

  1. Zelo lepo si ustvarjala na temo nov začetek. Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  2. Fun collection of cards featuring that cute koala.Thank you for joining Tuesday Morning Sketches

    OdgovoriIzbriši
  3. Adorable cards! Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna voščilnica za nov začetek. Hvala ti za družbo v Craft-alnici. Goga

    OdgovoriIzbriši
  5. Všeč mi je tvoja voščilnica za rojstvo :-))
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFTalnici ❤️

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)