nedelja, 1. maj 2016

Ob sveti birmi

Večkrat se zgodi, da pride naročilo za voščilnico tik pred zdajci. In tako možgančki delajo s polno paro, prav tako sizzix, na koncu pa je čisto pretemno, da bi nastala kakšna "normalna" slika...
Tako je bilo tudi včeraj...

Naredila sem voščilnico ob sveti birmi, za današnjo birmanko. In ker je šla voščilnica od doma 5 minut po nastanku, so slike bolj žalostne... Izbrala sem oranžkaste odtenke, v ozadju sem uporabila embosirno mapo z vijugami, izrezala sem cvetlični rob z MD šablono, črke z Memorybox šablono ter ptička iz Tinine kolekcije za Rayher ter nekaj kristalčkov in oranžnega traku iz zalog. Prvotno je bilo mišljeno, da bi golob nesel še nekaj zelenja v kljunčku, pa se mi je M (ko je zagledal, da ima ptič nekaj zelenega v kljunu) samo smejal :). Ni bilo ravno podobno oljčni vejici :)...
Na spodnji sliki so morda malo bolj realistične barve, se pa vidi tudi del fotoaparata... :S

Voščilnico prijavljam na 159.izziv Craftalnice: reliefno ozadje.

Lep praznični dan!

8 komentarjev:

  1. Sem se prav nasmehnila, ob tvojih problemih s slikanjem - kot bi bila to jaz:) Skoraj vedno imam probleme, imam pač tako stanovanje, da kakšne primerne svetlobe ni:( Vseeno pa se vidi, da je tvoja voščilnica lepo embosirana:) in v lepih barvah. Zelo mi je všeč burdura v cvetju. Hvala, ker si se nam pridružila v CRAFT-alnici in lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  2. Tako zelo lepa je. Zelo mi je všeč napis in mašnica. Vse si tako lepo med sabo prepletla in povezala v čudovito celoto. Fotografije pa sploh niso tako slabe (kljub temu, da imamo zadnje čase res vsi težave s svetlobo).

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa in nežna, kakor se za birmo spodobi.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni je prav všeč, krasna je in v lepi barvi.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna voščilnica za birmo, lepo si vse skupaj povezala v celoto, hvala, ker deliš v CRAFT-alnici, lp, T.

    OdgovoriIzbriši
  6. Super si se znašla in nastala je krasna voščilnica. Lepo si sestavila vse skupaj, barva pa je moja najtaljubša. :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. Taka na hitro naročila meni niso nič kaj ljuba in se jih izogibam, če se le da :) Ampak ti si odlično opravila z nalogo.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepa voščilnica :-)) Super si jo sestavila.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)