sreda, 9. januar 2019

Božične 1

V Ko me inspirira#68 tokrat izdelujemo zimske venčke. Sama sem naredila preprost venček iz božičnih zvezd. Vse šablone so Tinine, zato lepim v januarsko galerijo Najlepšega para :).


Potem pa je med spanjem najmlajše padla ideja o uporabi skice CCT in tako sta nastali sestrici. Ker se nisem mogla odločiti, ali angelčku bolj paše moder ali bel srček, sem uporabila na vsaki enega.





Lani se mi je decembra res zdelo odlično, da so vse voščilnice narejene, in upam, da bo letos tudi tako :). Je pa danes popoldne zakuhala še tretja, tako da mislim, da sem za ta teden končala z voščilnicami... 
Lep večer!


12 komentarjev:

  1. Čudovite so vse tri :). Upam, da se kmalu pocajtate!

    OdgovoriIzbriši
  2. Bravo Klara, pa si začela. Čudoviti sta prvi božični in prav tako tudi venček.
    Čim manj virusov vam želim in veliiiiko zdravja.

    OdgovoriIzbriši
  3. Obe voscilnici sta prekrasni
    miren in lep večer
    Tamara

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasne so in lepo napreduješ s prazničnimi voščilnicami. Venček mi je zelo všeč, ker je tako nežen. :-) Čim prej preženite viruse iz hiše!

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo si ustvarjala. Rdeče-bela kombinacija venčka mi je zelo všeč in tudi s skico si odlično opravila.

    OdgovoriIzbriši
  6. Such a pretty card, and I love your colours, they look so elegant. Thanks for playing along at the 52CCT this week.

    OdgovoriIzbriši
  7. Hitro se pozdravite, vmes pa si mami vzemi čas za malo (ustvarjalne) pavze. Vse voščilnice so zelo lepe, prva pa je prav posebna s kombinacijo bele in rdeče, da je vsega ravno prav.

    OdgovoriIzbriši
  8. Klara, lepo si sledila moji skici in naredila krasen set prazničnih voščilnic :-)) Hvala, ker si se že začela igrati z nami pri 52CCT.

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako lepo si sledila Andrejini skici za 52CCT, pa tudi prva voščilnica z venčkom je čudovita.
    Čimprej okravajte.
    Hvala, da si se nam pridružila pri 52CCT. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  10. Kako so vse krasne....nežnost rdeče-bele kombinacie me vedno navduši. Hvala, ker si se nam pridružila in upam, da ste že kaj bolje pri vas...

    OdgovoriIzbriši
  11. Super collection of cards. All pretty and diverse in their designs. Hugs Mrs A.

    OdgovoriIzbriši
  12. Lovely cards. They are CAS as well as very elegant. Thank you for taking part in our 52 Christmas Card Throwdown Challenge - Myrna DT

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)