sreda, 19. januar 2022

Zima - poletje

Ker me trenutno še malo drži novoletni ustvarjalni duh, sem naredila se eno zimsko voščilnico. Prijavljam v zimsko Veselo hiško ter v Double D Challenge:blue and white winter.


Ker mi pa vedno primanjkuje tudi rojstnodnevnih voščilnic (in ker sem bila blazno navdušena nad temi prtički), je nastala še tale s sivko in metuljčki. Prijavljam v The Butterfly Challenge: T: I used tan, tea green and butterflies; in v januarsko galerijo Najlepšega para (okvir, voščilo).


Bodite lepo! 


 

9 komentarjev:

  1. Both cards are beautiful! LOVE your blue/white winter card design and the mittens are an adorable addition! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Blue & White Winter’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.
    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    OdgovoriIzbriši
  2. Prečudoviti obe, in kakšen super kontrast.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako lepi sta tvoji voščilnici. Super ideja, da si uporabila prtiček. Zimska voščilnica pa je res prava krasotica. Hvala, da si se pridružila našemu izzivu v Veseli hiški.
    Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  4. Beautiful winter card! Thank you for joining our challenge at Double D!
    Diane DD DT
    {Nellies Nest}
    {Double D}

    OdgovoriIzbriši
  5. This is such a pretty card. I love the butterflies against the stems of Lavender. Thankyou for coming and spinning the butterfly wheel with me this challenge. hugs Mrs A.

    OdgovoriIzbriši
  6. O, kako sta lepi! Modro bela okrogla praznična voščilnica mi je zelo všeč. Navdušila pa si me s pretvorbo prtička v čudovito rojstnodnevno voščilnico. Vrhunska ideja!

    OdgovoriIzbriši
  7. Klara, tako zelo ljubki sta obe :)
    Hvala, ker si s prvo tako zelo lepo okrasila Veselo hiško.
    Objem, Majda

    OdgovoriIzbriši
  8. This is gorgeous winter card. Love your colour choices and great layout.
    Thanks for sharing with us at Double "D" Challenge. Amelia (Double "D" Challenge Design Team)

    OdgovoriIzbriši
  9. Tale s prtičkom je zelo lušna ideja. Ampak tvoja modro bela me pa je popolnoma očarala. Lepo, da si jo prinesla tudi k nam v Veselo hiško. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)