sreda, 12. januar 2022

GD - CRAFTalnica: Nov začetek

V Craftalnico sem bila povabljena za gostjo. 


Kot se za začetek leta spodobi, je tema nov začetek. Sama sem najprek pobrskala po škatli z voščilnicami in ugotovila, da sem v velikem zaostanku z dojenčkastimi, ki se jih bo letos (vsaj tako kaže;)), na veliko potrebovalo:). Sponzor tokratnega izziva je spletna trgovina Papirnati kotiček, ki prispeva tudi dve krasni nagradi!


Sem izbirala, katere barve bi se lotila in je zmagala roza;). Šablone oblakov so Tinine, zato lepim tudi v januarsko galerijo Najlepšega para.


Pridruži se nam tudi ti!

 

4 komentarji:

  1. Čestitke za GDT pri CRAFT-alnici. Čudovito inspiracijsko voščilnico za izziv si naredila :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Oooooo, prekrasna dojenčkasta voščilnica! Papir z roza mavricami je fantastičen, oblački pa ga krasno povezujejo s pregovorom. Tudi motiv vozička si lepo dopolnila s srčki in kamenčki.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke za gostovanje v Craftalnici. Čudovito in zelo ljubko dojenčkasto voščilnico si izdelala. Tudi napis mi je zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo si ustvarjala, hvala ker gostuješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)