petek, 4. februar 2022

Pravočasno

 Ne zgodi se pogosto, da bi katera od mojih deklic pravočasno dobila voščilnico za rojstni dan. Z M sva se kar navadila, da vanjo zapiševa čim več stvari o slavljenki iz preteklega leta: kaj je doživela, kaj se je naučila... ter dodava kakšne smešne prigode. In vse z navdušenjem čakajo kaj bo letos zapisanega:).

Čez nekaj dni bo Jo stara 4 leta. S pomočjo Ju je nastala tale tresočka, s srčki, ker jo imamo zelooo radi. Sedaj pa samo še zbrati na kup vse njene domislice in bo :).

Prijavljam v Veselo hiško, Double D Challenge: hearts in v februarsko galerijo Najlepšega para (srce, napis).


Nastala pa je še ena snežinkasta voščilnica, ki jo prijavljam v Craftalnico.


In pa ena za CCT - real stitching izziv. Šivanje je staro nekaj let, sem si nekoč sposodila šivalni stroj in na parih kartonih šivala. Seveda so se mi kartoni valjali od takrat, pa mi moje gorenjsko srce ni dalo, da bi jih vrgla v peč :). No, sedaj je eden manj :).


Lep vikend!



14 komentarjev:

  1. Awe ... what a fabulous design! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Hearts’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.
    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    OdgovoriIzbriši
  2. Klara, kako fantastično boste pocartali vašo slavljenko - vse najboljše slavljenki! Tudi obe prazničnični sta čudoviti. Seveda pa se ti zahvaljujem za zadnjo, s katero se igraš z nami pri 52 CCT, kjer gostujem :).

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito je prav vse. Še posebej tresočka. Uživajte <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Very cute card! Thank you for joining our challenge at Double D!
    Diane DD DT {Nellies Nest}
    {Double D}

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo si ustvarjala bleščeče snežinke, hvala ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  6. u kako luštno si ustvarjala, hvala, ker si srčkasto predstavila tudi v Vesli hiški.

    OdgovoriIzbriši
  7. Všeč mi je tvoje šivanje! Čudovito voščilnico si naredila :-))
    Vesela sem, da si se nam pridružila na prazničnem izzivu pri 52CCT.

    OdgovoriIzbriši
  8. What a great way to use one of your designs. This is a very lovely card. Thanks for being a part of the 52CCT challenge this week. Hope that you will create with us again in the future.

    OdgovoriIzbriši
  9. So beautiful in every way. Lovely image, colour and design detail. Thanks for sharing with us at Double "D" Challenge.
    Amelia (Double "D" Challenge Design Team)

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo lepo si ustvarjala. Krasne voščilnice. Hvala za družbo v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  11. Srčkano voščilnico tresočko si ustvarila za malo Jo, Vse najboljše slavljenka! Hvala za obisk v Veseli hiški in lep dan ti želim. Veana R.DT

    OdgovoriIzbriši
  12. Draga Klara, kako srčno! Si predstavljam tvoje pupe, kako ljubljene se počutijo, ko poslušajo o vsem, kar občudujete pri njih in se nasmejejo ob svojih vragolijah!
    Kar topila sem se med branjem :)
    Vse voščilnice so se me dotaknile in misel, da se vedno znova pridružiš izzivom na blogu 52 CCT in nas obiščeš v Veseli hiški mi je tako zelo lepo.
    Ti pošiljam velik objem, Majda

    OdgovoriIzbriši
  13. Kako lepe voščilnice. Krasna voščilnica s srčkom.
    Hvala, da si se pridružila našemu izzivu v Veseli hiški. Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  14. Zelo lepa ideja narediti balon tresočko za malo slavljenko. Malo me spominja na zgodbico iz mojega otroštva Moj dežnik je lahko balon. Pa naj jo ta balon ponese novim dogodivščinam naproti. Hvala za obisk Vesele hiške. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)