ponedeljek, 14. februar 2022

Štirje letni časi

Utrnila se mi je ideja, da bi naredila voščilnico ki bi prikazovala vse letne čase. Spodbuda zanjo je bilo moje vsakodnevno čudenje nad naravo, ki je prav v vseh letnih časih tako čudovita...
Tako je nastala tale voščilnica.


Prijavljam v Craftalnico, kjer se ženijo ptički; v Ustvarjalni dotik (osnova, štampiljka, snežinke), v Veselo hiško (ljubezen do narave) in v februarsko galeeijo Najlepšega para (veja, ptički). 
Lep teden in veselo valentinovo!

 

12 komentarjev:

  1. Kako super ideja in še boljša izvedba, fascinantno tole.

    OdgovoriIzbriši
  2. Perfektno si tole udejanjila na voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  3. Wauuu fantatična. Zelo dobra ideja in izvedba. lp :)

    OdgovoriIzbriši
  4. U, tole pa je vrhunska voščilnica. Super ideja in zelo lepa izdelava. Zelo mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepa voščilnica :-))
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasno voščilnico si izdelala, z vsemi čudovitimi detajli letnih časov.
    Hvala, ker sodeluješ v Craft-alnici, kjer sem tokrat gostja.

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako izvirna ideja ! Zelo lepa in domiselna je tvoja voščilnica v štirih letnih časih. Hvala za obisk v Veseli hiški. Pozdravčke, Veana R.DT

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepo si ustvarjala, hvala ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  9. Draga Klara, s tabo delim ljubezen do letnih časov!
    Med svojimi popotovanji sem vedno znova občutila srečo, da sama vsako leto doživljam lepoto vseh 4 letih časov. Moja potepinska medvedka že nekaj časa ne občuti zime in vem, kako se ob tem počuti ...
    Hvala znova in zopet in spet za .... občudovanje "rezultatov" tvojih čarobnih prstkov in navdih, Majda

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasna voščilnica z ptički. Hvala za družbo v Craft-alnici. Goga

    OdgovoriIzbriši
  11. WAU!Navdušena sem. Res izvirna ideja in izvedba. Lepo, da si s tvojo lepotičko okrasila galerijo Vesele hiške. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši
  12. Uau, kako super ideja je pa to. Fantastična voščilnica.
    Hvala, da si se pridružila našemu izzivu v Veseli hiški. Valerija DT

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)