četrtek, 17. november 2016

Hitro okrevaj

Idej na papirju imam precej, izvedba pa...mi ne uspe vedno tako kot si zamislim. Kakorkoli, nastala je tale preprosta voščilnica z željo po hitrem okrevanju...
Skodelice sem podložila s 3d blazinicami, štempiljka je od Vladke.

Sedaj pa šibam še jaz eno odspat: odkar se je premaknila ura, je mala J pokonci že pred šesto...

10 komentarjev:

  1. Prečudovita! Zelo mi je všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Preprosto in zelo lepo voščilnico si naredila :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo mi je všeč tvoja preprosta in zelo sporočilna voščilnica. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Res je preprosta, a hkrati zelo lepa in še napis je kot naročen za ta izziv. Hvala, ker sodeluješ v njem.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepa voščilnica je, Takšne pre4proste velikokrat izpadejo najlepše, jaz itak vedno preveč kompliciram.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo in preprosto voščilnico si naredila.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasna in lepo sporočilna je! Hvala, ker ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Tole sem pa spregledala, še sreča, da sem jo našla :-) Zelo mi je všeč, Majda

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)