ponedeljek, 14. november 2016

Z fold drugič

Vidim, da smo že na polovici novembra, moja ustvarjalna muza je poniknila neznano kam, zamenjala jo je pospravljalna (slik raje ne kažem, lahko pa povem, da je moj bil precej slabe volje, ko sem mu omenila še eno selitev stvari iz otroške sobe v delovni kotiček, kjer so tako ali tako že vse omare polne (tudi zaradi ustvarjalnega materiala :)).
Na srečo pa lahko pokažem še drugi dve z fold voščilnici. Mi je všeč, ker lahko porabim precej vzorčastega papirja, ki se mi sicer valja po omari (in tako naredim malo prostora...) 
Prijavljam v novembrsko galerijo Najlepšega para (napis čestitke in pri prvi še ptički).


7 komentarjev:

  1. Tudi moja ustvarjalna muza ravno ni na višku. Se mi zdi, da je malo jesensko ležerna :) Bo že prišla nazaj, do takrat pa je prav, da postorimo kaj druga, kot tudi ti, da prestaviš stvari. Pa če je ostalim prav ali ne :) Lepi voščilnici si izdelala.

    OdgovoriIzbriši
  2. Luštni. Res je super fold za uporabit ves vzorčast papir, ki ga večina nas hrčka doma po predalih.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepi sta, obe. Všeč mi je tale pregib. V živo še lepše zgleda. :-)) Super si porabila zalogo vzorčastih papirčkov. Ne sekiraj se zaradi pripomb boljše polovice. Fantje ne razumejo. :-)) Jaz mojemu vsakič, ko kaj komentira, svetujem, naj malo pogleda v garažo... :-)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Lušni sta, obe. Tisto o jadranju mi je pa znano. Jaz temu pravim ustvarjalni nered.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo si ju naredila, sploh prva me je morda zaradi barv še bolj očarala. Krasno res!

    OdgovoriIzbriši
  6. Obe sta zelo lepi in ta stil mi postaja vedno bolj všeč, ko videvam vaše voščilnice :-))

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)