četrtek, 24. november 2016

Modra drugič

Včeraj zvečer je mala J že spala, večja K pa se je preceeeej časa pregovarjala za umivanje zobkov z atijem, tako da mi je uspelo narediti božično voščilnico za angleške prijatelje mojih staršev. Voščilnica je velikosti a5, na njej pa je čipka zvončka, ki jo je izdelala moja skoraj 70 letna teta :). Tako sem zadostila kriterijem naročnika (naj bo velika in naj ima kaj slovenskega gor). Oblika je pokončen z fold,tako da lahko sliko postavimo (rabi pa malo podpore od zadaj, ker je moja fizika in vse sile že... nekje daleč).


Sistem za zataknit sliko. Za v kuverto se jo samo odhaklja in splošči :).
Prijavljam na modri, novembrski izziv Ustvarjalnega dotika. Od tam je bel cikcak trak, šablona za izrez ovalov in štampiljka happy christmas (iz prvega kompleta, za ustvarjanje, ki sem ga kupila tam - boofle, pred mnogo leti :))

8 komentarjev:

  1. Krasna je,
    sploh čipka
    na modri podlagi pride prav do izraza
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo kombinacijo si naredila. Ker je čipka že sama po sebi okrašena, ne potrebuje pretiranega okraševanja še čestitka in tebi je to krasno uspel, le rahel relief, pa cik-cak trak. Krasen izdelek! Hvala za sodelovanje v našem izzivu. Pozdravček iz Ustvarjalnega dotika, Barbara

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepavin tale zvonček je čudovit.

    OdgovoriIzbriši
  4. samih super prepogibov se lotevaš ...shranjujem, shranjujem ...

    OdgovoriIzbriši
  5. Uuf, tole pa je voščilnica. Čipka čudovita in vanjo vloženega veliko truda zato mi je všeč, da si naredila Z fold, da jo bosta prejemnika lahko postavila na ogled. Čipka na modri podlagi pa še bolj pride do izraza. Navdušena!

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo si jo naredila, zanimiva oblika. Všeč mi je, da si dala nanjo tetino čipko!

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo, zelo mi je všeč :-) Sončka pošiljam, Majda

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)