četrtek, 3. november 2016

Še p+n

Med brskanjem po zalogah voščilnic sem opazila, da imam primanjkljaj rojstnodnevnih. Izziv na Craftalnici mi je res všeč: z enim rezanjem hitro prideš do dveh voščilnic. Tokrat sem izbrala šablono ptic in veje (Tina za Rayher) ter dodala krasno misel od Dalai Lame: Give the ones you love wings to fly, roots to come back and reasons to stay. 


17 komentarjev:

  1. Dobro uporaba negativa in pozitiva.

    OdgovoriIzbriši
  2. Klara, odlično si uporabila tako izrez, kot njegov ostanek, zelo lepo in hvala, ker sodeluješ v CRAFT-alnici, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  3. krasen par sta ti dve voščilnici!

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepi voščilnici, bravo! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Super ideja! Nastali sta dve zelo lepi voščilnici. :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo si ju naredila Klara, kar pravo misel si izbrala zanju.

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlična misel za izdelani voščilnici. Super sta!

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudoviti sta, res je fajn, da nahitro narediš ar mopijo in že sta tu dve voščilnici.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici,lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  9. Super, zelo sta mi všeč tudi ti dve.

    OdgovoriIzbriši
  10. Tudi te dve sta mi zelo všeč in res je, da z enim rezom prideš do dveh, še posebej če se ne uporabi zamudne voščilnice :-)) Lepo si ju sestavila.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasni voščilnici sta nastali. Odlično si uporabila tudi negativ.

    OdgovoriIzbriši
  12. Lepo si uporabila motiv ptic in veje. Ob tem pa izbrala res lepo misel.

    OdgovoriIzbriši
  13. Zelo lepi sta ... Eno vprašanje - kje kupiš tak lep ekokarton? Zelo težko je dobit tako barvo ...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ta karton (osnove za voščilnice) kupim v Ustvarjalnem dotiku-imajo več različnih velikosti,in jih potem po potrebi razrežem :).

      Izbriši
  14. Živjo :-) Hvala za današnje prijetno druženje. Sprehodila sem se po tvojemu blogu in sporočam: PRIDEM SPET! Čestitke za ustvarjalnost! Ker se nisva poslovili - vse lepo tvoji družinici, Majda

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)