torek, 1. november 2016

Pozitiv in negativ

 Tokratni izziv v Craftalnici mi je spet dal razmišljati. Moja zaloga šablon ni ravno velika, tako da niti nisem imela preveč izbire :). Pobrskala sem še med vzorčastimi papirji, uporabila zame nov upogib (mi je všeč, da se voščilnica lahko lepo pospravi v kuverto in pri prejemniku spet sestavi) in tako sta nastali belo-rjavo-srebrni sestrici.




Lep, sončen praznični dan!

14 komentarjev:

  1. Čudoviti sestrici sta nastali. Zelo lep negativ-pozitiv.

    OdgovoriIzbriši
  2. Klara, sem se nasmehnila ob pogledu na tvoji voščilnici, kajti sprva sem imela namen tudi sama uporabiti prav to šablono, potem pa sem si premislila.
    Tvoji sta čudoviti in všeč mi je ta pregib.

    OdgovoriIzbriši
  3. Uff, čudovit pregib in tudi tvoj izbor šablone za tole tehniko je super. Lepo ti je uspel izziv.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo zelo lepo. Tudi meni je izbor šablone všeč.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo si skombinirala papir, pregib in motiv. Obe sta lepi!

    OdgovoriIzbriši
  6. Wauu, noro, noro lepo si uporabila Tinino šablono in naredila čudoviti voščilnici.
    Hvala, da si se nam pridružila v pozitivno-negativni Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  7. vau, noro dober pregib, nujno moram sprobat. fantastični!

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudoviti sta. Zelo domiselno narejeni,lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasno šablono si izbrala za izdelavo "sestric". Prepogib je vrhunski. Tudi z izbiro barve si zadela. Zelo všečno. :-))

    OdgovoriIzbriši
  10. Ma bravo, res si zadela z izbiro šablone, hvala ker si pokazala super idejo, vse skupaj si krasno izvedla v odlični voščilnici in najprej sploh nisem ločila, kaj je izrez in kaj ostanek... hvala, ker sodeluješ v CRAFT-alnici, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo všečno, kako si naredila pregib in tudi barvno usklajeno.Hvala, ker sodeluješ v Craftalnici.
    Veliko sreče.

    OdgovoriIzbriši
  12. Zelo dober izbor šablone za izziv. Odličen. AMpak bolj kot to, sem navdušena nad prepogibom voščilnice in izbiro papirja. Fenomenalno!

    OdgovoriIzbriši
  13. Klara, super si se znašla in naredila dve čudoviti praznični voščilnici :-)) Lepo si uporabila pozitiv in negativ. Všeč mi je posebna oblika.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  14. Wauu! Mislim, da je tole letošnja najbolj izvirna oblika voščilnice. :) Izbor barv je čudovit, prav tako tudi šablone, ki tako lepo izstopa. Da o prepogibu ne govorim, ker je res svetoven! :) Super ideja!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)