četrtek, 21. marec 2019

Čudež življenja

Skoraj vsak teden se razveselim kakšne vesele novice, o prihajajočih dojenčkih. Zadnje sem bila še posebej vesela, sploh ko sem dojela, da bo prijateljičina družina blagoslovljena kar z dvema dojenčkoma! Tako je nastal tale okvir za sliki, osnovo sem dobila že dolgo nazaj v bonbončku od Hali. Nastala je pa v pomladnih barvah, za Craftalnico.



Uporabljene šablone so skoraj vse od Najlepšega para, zato lepim v marčevsko galerijo

Po skici sketch saturday je nastala tale za cct (gingerbread man).

 


Nastala je pa še ena rojstnodnevna, za zdravnico. Ker je vsak utrip srca pomemben in na nek način čudežen...  

Ideja je Majdina, moj dragi je komentiral, da so QRSi preširoki :), ampak ostalo je ok :). Narejena po skici Feeling sketchy, lepim tudi v marčevski izziv Ustvarjalnega dotika (od tam osnova, rožice).



Uživajte v pomladi:)!

16 komentarjev:

  1. Začenjam na koncu. :-) Mislim, da ima tvoj dragi poklicno deformacijo. :-))) Srčna voščilnica je čudovita, domiselna in lepo sestavljena. Praznična s sladkimi medenjaki je prava poslastica, ob pogledu na okvirček za sliki dvojčkov sem se pa čisto raznežila. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovite so vse tri kreacije, ma zmaga pa zagotovo srčni ritem :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Klara, okvir za sliki je krasen, tudi cct izzivu si lepo zadostila in zadnja je prav tako prekrasna, super ideja in izvedba.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hiii hi, tudi tvoji QRsi niso popolni za strokovnjake, a zame - popolni na kvadrat :-) In napis, ki si ga dodala tako lepo zaključi celoto voščilnice - imenitna je! Seveda pa tudi vse ostalo - ljubek okvirček za prve fotografije, pa ingverjev piškotek ... Tvoje delovne ročice kar niso pri miru, še sreča, da si malce odpočijejo med božanjem in objemanjem tvojih ljubih :-)
    Hvala za čudovito spokojno voščilnico, toliko miru je v njej, da se moj pogled kar naprej vrača k njej, Majda

    OdgovoriIzbriši
  5. Super si ustvarjala. Okvir je fenomenalen. Tako nežen in romantičen.

    OdgovoriIzbriši
  6. Nasmejala sem se ob komentarju tvojega dragega, povej mu, da je to voščilnica, tu je vse dovoljeno kakor v pravljici.
    Krasne mesenjačke si naredila, zelo mi je všeč.
    Hvala, da si se nam pridružila pri 52CCT. Goga

    OdgovoriIzbriši
  7. Zanimive in raznolike izdelke so pokazala. Okvirček za slike je zelo prikupen in nežen. Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici!

    OdgovoriIzbriši
  8. Ooooo kako lepo Klara,
    čisto vsaka zase je nekaj posebnega
    lep dan
    Tamara

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako krasen okvir za fotografije in lep medenjak, Hvala, ker se igraš z nami na 52 CCT

    OdgovoriIzbriši
  10. Your Gingerbread card is wonderful and I love how they pop out of that lovely frame. Thank you for joining us at 52CCT.

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo lep pomladni izdelek si naredila :-)) Všeč mi je tvoj okvir za novorojenčka.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno

    OdgovoriIzbriši
  12. vau, tole pa je interpretacija skice, fenomenalno! Hvala, da si z nami pri Feeling Sketchy.
    in toliko nežnosti pri okvirju ...

    OdgovoriIzbriši
  13. Ooo, koliko lepega je danes pri tebi...čisto sem navdušena!!!

    OdgovoriIzbriši
  14. Zelo sem navdušena nad čestitko! Res prekrasna ideja in izvedba srčnega utripa! Hvala za sodelovanje v našem izzivu. Lep pozdrav iz Ustvarjalnega dotika, Barbara

    OdgovoriIzbriši
  15. Sedaj pa še komentar za okvir, tudi ta je zelo lep in res si se potrudila za prijateljico.

    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Goga

    OdgovoriIzbriši
  16. Lovely work. Thank you for joining the challenge at Feeling Sketchy. Hope to see you again next time.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)