četrtek, 14. marec 2019

Dve

Otrok mi spet noče spati, tako da so na moji mizi namesto "službene literature" papirčki.
Nastali sta dve voščilnici:
Kar na osnovo sem naštempljala rožice iz seta Pikapolonice, nekaj cvetkov sem nemarno pobarvala, dodala dva mini metuljčka in napis.


Zlato-bela pa je nastala za  Cct, smrečica je izrezana iz darilne embalaže čokolade :). Narejena po skici feeling sketchy



Lepim tudi v scrappingg4fun: layers.


Lep zaključek tedna!

15 komentarjev:

  1. Pri prvi si se super znašla, pri drugi mi je šlo pa na smeh, kajti tudi sama še hranim te izreze smrekic, pa ne vem več od kod. Zadnjič sem jih mislila uporabiti pri temi recikliranja, pa sem zamudila.

    OdgovoriIzbriši
  2. You made a very nice CAS card!
    Lia DT S4F

    OdgovoriIzbriši
  3. Prav dobro si se znašla pri obeh voščilnicah. Pridno polniš škatlo s pranzičnimi voščilnicami. Saj bi ti rekla da še dobro da otrok noče spati,ma vem kako potem zgleda zjutraj v službi :(

    OdgovoriIzbriši
  4. o, ta metulj je krasen, ga imam tudi sama in ta smrečica, fenomenalno si jo postavila! Hvala, da si z nami pri Feeling Sketchy.

    OdgovoriIzbriši
  5. A lovely clean white and gold card - and if google translate hasn't let me down, a great piece of upcycling! I'd never have guessed! Thanks for playing along at the 52CCT this week.

    OdgovoriIzbriši
  6. Oooo krasno, kako lepo si reciklirala ovitek čokolade. Zelo mi je všeč.
    Hvala, da si se nam pridružila pri 52CCT. Goga

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo sta mi všeč mini metuljčka na krilu velikega metulja in bravo za reciklažo! Sem pomirjena, ko vidim,da ste druge tako pridne pri njej. Potem je moja slaba vest malo manjša. ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Metuljčkasta voščilnica je mega. Krasno in domiselno si napolnila negativ.
    Tudi zlato bele kombinacije si se fantastično lotila. Lepa in elegantna voščilnica je nastala.
    Navijam za to, da bo pupa čim manj spala, ti pa čim več ustvarjala. :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Še sreča, da pikica noče spati, če potem nastanejo takšne imenitne voščilnice :) Me je pa začarala predvsem zadnja - tako zelo elegantna je. Kdo bi si mislil, da bo kar dvakrat prinesla veselje - prvič kot ovoj čokolade in drugič zaradi lepih želja ;)
    Hvala, ker zlatko deliš v galeriji Scrapping4fun, vedno te je lepo srečati.
    Prijeten vikend ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  10. Klara, zelo lepo si uporabila zlato in belo barvo :-)) Krasna voščilnica je nastala.
    Hvala, ker ustvarjaš z nami pri 52CCT.

    OdgovoriIzbriši
  11. Lovely work. Thank you for joining the challenge at Feeling Sketchy. Hope to see you again next time.

    OdgovoriIzbriši
  12. Ko otrok noče spati imaš odličen izgovor, da lahko ustvarjaš, namesto, da bi morala prebirat službeno literaturo. ;) Všeč mi je kako si se poigral az negativom in nato vanj postavila 2 majhna metulja. In ta praznična je prav elegantna.

    OdgovoriIzbriši
  13. Kako lepo si izdelala metulja, pa tudi praznična voščilnica je čudovita. Uživaj ob svoji pikici in ob ustvarjanju.

    OdgovoriIzbriši
  14. Lovely design. Thank you for taking part in our 52 Christmas Card Throwdown Challenge - Myrna DT

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)