petek, 8. marec 2019

Skice :)

Ker mala J noče spati čez dan, sem sama raztegnila papirje in tako je nastalo par voščilnic :).
Po skici tuesday morning sketches je nastala tale z marjeticami. 
Lepim tudi v marčevsko galerijo Najlepšega para (pentlja, marjetice) ter v The butterfly challenge:B (butterfly and bow).



Po skici CCT je nastala še tale:






In po Feeling sketchy pa ta, ki jo lepim tudi v Ko me inspirira: negativ


Lep praznični dan!


14 komentarjev:

  1. WAW , tole pa je nabor skic in tvoja škatla z voščilnicami se super polni :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako so vse lepe...ideja s šalčkami me je pa čisto prevzela! Hvala, ker si se nama pridružila!

    OdgovoriIzbriši
  3. Same lepotičke si nam pokazala. :-) Krasno ti gre od rok in od papirčkov sestavljanje po skici. Čisto sem navdušena nad marjeticami v ovalu in šalčkami. Ideja in pol! :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Klara, ti si čisto divja!!!! Koliko lepega si ustvarila - sama sem ustvarjala po dveh skicah, pa sem potrebovala počitek, ti pa skačeš z ene ideje na drugo! Bravo!
    Uživaj v današnjem ženskem dnevu in v vseh naslednjih, Majda

    OdgovoriIzbriši
  5. Love the pastel pallet you have here. Like the cute bow too. Thankyou for coming and spinning the butterfly wheel with me this week. Hugs Mrs A.

    OdgovoriIzbriši
  6. Beautiful! Thanks so much for participating in the Sketch Saturday Challenge this time and good luck :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Klara, kako si pa ti super ustvarjala po skicah, vauu. Marjetice in skodelice pri meni zmagajo. Lep vikend.

    OdgovoriIzbriši
  8. ti si pa huda, vidim, da so ti skice čisto zlezle pod kožo.
    krasne marjetke in v oči so mi padle te kavice v negativu, vau. Hvala, da si z nami pri Feeling Sketchy.

    OdgovoriIzbriši
  9. I love that pink flower card. I like the Christmas tree die cut against the trees in the background. Thanks for joining in at 52CCT

    OdgovoriIzbriši
  10. So darn pretty, I just love the colors and flowers!Thanks so much for creating with us this week at Tuesday Morning Sketches!

    OdgovoriIzbriši
  11. Lovely cards. Thank you joining us at Tuesday Morning Sketches.

    OdgovoriIzbriši
  12. Očitno si res imela navdih, da je nastal nabor tako raznolikih voščilnic. Dobro si delala po skicah.

    OdgovoriIzbriši
  13. Lovely cards. Thanks for playing along with us at Feeling Sketchy.

    OdgovoriIzbriši
  14. Lovely work. Thank you for joining the challenge at Feeling Sketchy. Hope to see you again next time.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)