petek, 15. oktober 2021

MŠPU - 1dn

 Da mi ne bo potrebno delati domače naloge v nedeljo zvečer ;), sem pohitela in po navodilih učiteljice Tine sestavila bogat venček - odlagam ga na svojo poličko v omari MŠPU. Uporabila sem novo šablono smrečice ter stari 'vesele praznike' in 'pentljo'. Prijavljam še v oktobrsko galerijo Najlepšega para in v jesensko galerijo NP. Ker je v rjavordečih barvah, sodelujem z njim tudi v CCT


Pa lep vikend!

9 komentarjev:

  1. Beautiful card, I love the dimension and movement. Great take on our colour combination. Thanks for playing along with us at 52CCt this week.

    OdgovoriIzbriši
  2. O, kako lep venček! Super barvna kombinacija. Pridna, da sproti delaš domače naloge. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Izbaral si zanimivo barvno kombinacijo in naredila prekrasen venček.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovit venček in prav paše mu rjavo rdeča kombinacija. Pridna učenka si, ker si hitro naredila nalogo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo voščilnico v rdeče-rjavi barvi si naredila :-)) Krasen venček si spletla!
    Hvala, ker ustvarjaš z nami na izzivu 52CCT.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita je Klara, tako lepo si združila izziva in uporabila meni ljube barve.
    Hvala za navdih, Majda

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo mi je všeč barvna kombinacija tvojega venčka. Krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  8. Jej, kako je lepa tvoja voščilnica. Venčku se tako lepo poda veliki napis in drobna srca!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)