nedelja, 31. oktober 2021

Siva tretjič

Lovim zadnje urice za sivi izziv v Veseli hiški. Med počitnicami smo se potepali po prelepi Sloveniji, brisali smrkaste nosove in tako sem skoraj zamudila izziv:). 

Uporabila sem štampiljko, ki sem jo dobila za darilo v Craftalnici, šablone so pa od Najlepšega para. 



Lepo nedeljo!

 

9 komentarjev:

  1. Kako je prikupna, super ideja.
    Pri nas podobne počitnice...

    OdgovoriIzbriši
  2. Je res prikupen ta osliček in zadostila si kar dvema izzivoma. Tudi sama sem danes še ujela v tretjo sivi izziv.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prav luškan je ta tvoj osliček.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja, tale je pa res hudo simpatična ! Sivi osliček in balončki iz gumbov - enkratno in izvirno. Morda si na potepanju po Sloveniji tudi kakšnega videla v živo... Hvala za obisk v Veseli hiški in lepo bodi. Veana R,DT

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepa voščilnica. Hvala za družbo v Craft-alnici. Goga

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako prikupen osliček... in ideja z gumbi za balone je fantastična!
    Hvala, da si se pridružila našemu izzivu v Veseli hiški.
    Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  7. Jej, jaz imam tudi tega oslička. :-) Kako super si ga uporabila! Krasna voščilnica, ki ji siva barva zares pristoji. :-) Hvala, ker si se nam še tretjič pridružila v Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši
  8. ooo Klara, kako simpatična voščilnica :-)) Krasno si uporabila gumbke in pentljo.
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice in hvala, ker si dobrodelna!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)