ponedeljek, 25. oktober 2021

MŠPU - 3dn

 Moram priznati, da je tale domača naloga res fajn - tako hitro še nobena tresočka ni bila narejena:)! Pa še super se lahko porabi potiskan papir...


Šablone so od Najlepšega para, tako da voščilnico prijavljam v oktobrsko galerijo, v jesensko ter v MŠPU

Nastala je pa še ena dobrodelna, s tremi gumbki in pentljico. Za oktobrsko Craftalnico: Europa donna.

Bodite lepo!




12 komentarjev:

  1. Čudoviti obe, te tresočke so tudi meni všeč zaradi enostavnosti.

    OdgovoriIzbriši
  2. Obe sta krasni. O tresočki in potiskanem papirju sem enako razmišljala kot ti. :-) Dobrodelna pa je špica. Super si vključila gumbe in pentljo v deževen dan.

    OdgovoriIzbriši
  3. Wow !!! absolutely fantastic blog. I am very glad to have such useful information.
    បាល់ផ្សាយបន្តផ្ទាល់_ live football

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita je tvoja tresočka s smrečico, pa ljubki dežniček mi je tudi zelo všeč!

    OdgovoriIzbriši
  5. Sem bila tudi sama čisto navdušena nad temi tresočkami, res so super, tvoja s smrečico je prav fajn, prav tako tudi deževna z dežnikom, prav za danes.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovito si naredila domačo nalogo! Obe voščilnici sta lepi 🥰

    OdgovoriIzbriši
  7. Tako me vse navdušujete s temi krasnimi tresočkami, da me že zelo srbijo prsti, da jo tudi sama preizkusim. Obe tvoji voščilnici sta lepi.

    OdgovoriIzbriši
  8. Spomnila me je na pravljico (Moj dežnik je lahko balon)
    Zelo lepa💙

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepi voščilnici, hvala ker z gumbki in pentljo sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo lepa voščilnica. Hvala za družbo v Craft-alnici. Goga

    OdgovoriIzbriši
  11. Klara, čudovito voščilnico si naredila :-)) Krasno si uporabila gumbke in pentljo.
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice in hvala, ker si dobrodelna!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)