petek, 31. december 2021

Pogrinjki na hitro


Ob štirih puncah sem ideje za pogrinjke zminimalizirala na minimim. Možu sem naročila enobarvne prtičke, in ker je prinesel roza, je za kombinacijo prišla v poštev srebrna. Prtičke sem embosirala s snežinkami, odrezala trak srebrnega papirja in nanj nalepila snežinko z roza bleščico. Hitro in učinkovito:). In smo pripravljeni na najdaljšo noč v letu (čeprav po tihem upam, da bom šla spat z našo najmlajšo :)).



Lepo praznujte in vse dobro v 2022!

 

9 komentarjev:

  1. Zelo lepo in domiselno si izdelala pogrinjke. Super ideja. Si jo velja zapomniti. Tvoj dragi že ve, zakaj je kupil roza prtičke. :-)
    Vse lepo v novem letu!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo si ustvarjala, hvala ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako ti je uspelo??? Si zatisnila oko pred ali po dvanajsti? Še kako dobro se spominjam miru, ki me je prevzel med uspavanjem mojih pikcov, nič kolikokrat me ni bilo nazaj v družbo ;)
    Hvala, ker si s svojim pogrinjkom okrasila tudi Veselo hiško, tako romantično se blešči :-)
    Objem, Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. oo, tudi meni se je letos še uspelo veliko hitreje izmuzniti, ker sem spremljala najmlajšo hitro po polnoči spat. Ta trik z embosiranjem prtičkov si velja zapomniti. Zelo lep pogrinjek si nam prinesla pokazat v Veselo hiško. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši
  5. Uau, spet sem se naučila nekaj novega. Embosirani prtički. Kako huda ideja. Si jo bom zapomnila.
    Tvoji pogrinjki so čudoviti.
    Hvala, da si se pridružila našemu izzivu v Veseli hiški.
    Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovite praznične pogrinjke si naredila :-)) Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lep praznični pogrinjek. Krasno ste sestavile in dekorirale. Hvala za družbo v Craft-alnici Lp Goga

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)