ponedeljek, 21. marec 2022

Mešano

Pomlad prinaša veliko veselja. In dojenčkov:)! Pa 'skoraj naša' zajklja ima mladičke🐇!
Na zalogo (ki jo skoraj ni več) sta nastali ti dve tresočki. Bleščice sem nabrala v otroški sobi :). 



Potem pa sta nastali še dve s trobenticami za materinski dan- nisem se še odločila ali bosta za mami in taščo, ali pa za moževi stari mami:). 




 

Za nečaka pa je na hitro nastala tale voščilnica. Iz Ustvarjalnega dotika je osnova, šablona nogometaša, embosirna srajčka in štampiljka. Prijavljam v marčevski idejnik.

Bodite lepo!


 

7 komentarjev:

  1. Krasne voščilnice. Tisti dve s trobenticami sta polni energije, preprosto čudoviti. Hvala za sodelovanje v Craft-alnici,kjer sem gostja izziva.

    OdgovoriIzbriši
  2. u kako lušto ustvarjanje. Hvala, da si se pridružila okroglemu izzivu v Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasen je tvoj pomladni šopek :-)) Čudovito voščilnico si naredila!
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši
  4. To pa je objava, vsega po malem in vse tako zelo lepo :)
    Naj bo tudi tvoja nedelja tako lepa, kot je lepo moje dopoldne med sprehodom po tvoji galeriji.
    Prijazen pozdravček, Majda

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita spomladanska voščilnica, Hvala ti za družbo v Craft-alnici Goga

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepo si ustavrajala. Voščilnice so res posebne in zelo lepe vasak zase. Še posebej prekrasen pozdrav malima štručkam s katerimi si okrasila galerijo Vesele hiške. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši
  7. Pomlad je znamenje prebujenja in rojstva. Ljubki voščilnici za prihod malih nadebudnežev. In pa kako simpatičen nogobrc. Luštna zelo!
    Ooh pomladni košarici s trobenticama pa sta zmagovalni. Toliko sonca, pozitivne energije. Moja pokojna stara mama mi je vsako leto za god prinesla košarico trobentic, kar je naznanjalo pomlad in novo upanje. Čudoviti sta!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)