četrtek, 10. marec 2022

Tri modre

Ne vem, če v resnici obstajajo modri tulipani, ampak papir mi je kar sam padel pod roko in tako je nastala tale voščilnica. Ovoj za šopek je reciklaža pravega ovoja za rožice:).



Potem pa je po skici Atlantic hearts sketch #463nastala tale dojenčkasta.



Na koncu pa sem le dobila idejo še za skico pri CCT.



Vse dobro!


 

16 komentarjev:

  1. Vau, obožujem modro in kaj vse si naredila z njo. Sigurno so tudi modri tulipani, vsaj na Nizozemskem, tvoji so paša za oči. Prav tako ostali dve, super ideje imaš! Ta slonček je čist poseben.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lovely cards, tulips can be blue if we want them to! The sky above your nativity is so soft and delicate, it's gorgeous. Thanks for playing along with us at 52CCT this week.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala, ker lepim pomladnim cvetjem sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  4. Beautiful cards! I love the little blue elephant! Thanks for joining us at Atlantic Hearts Sketches.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lovely cards. The elephant is charming, and the lace for that element of the sketch is beautiful. Thank you for joining us at Atlantic Hearts Sketch Challenge this week.

    OdgovoriIzbriši
  6. Vse tri voščilnice so čudovite. Navdušena sem nad interpretacijo obeh skic. Posebno zadnja za CCT je vrhunska. Slončka si zelo lepo posadila na čipko. Gotovo modri tulipani obstajajo tudi v naravi. Tvoj šopek modrih tulipanov je naravnost fantastičen. Krasna okrogla voščilnica. :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudoviti izdelki, prav vsi, modri tulipani so me navdušili...

    OdgovoriIzbriši
  8. Love the nativity scene. Very clever interpretation of the sketch! Thank you for sharing your beautiful creation at 52cct! Stay safe and keep crafting!

    OdgovoriIzbriši
  9. ooo kako super si se znašla in naredila krasno voščilnico po naši skici :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nami pri 52CCT 🧡

    OdgovoriIzbriši
  10. Waww, tole pa je prava paša za oči.Odlično voščilnico si naredila po skici,z dojenčkasto si me itak očarala in modri tulipani...ja zagotovo obstajajo.

    OdgovoriIzbriši
  11. What beautiful cards. I love the elephant that you included on the card for the Atlantic Hearts Sketch Challenge--so pretty. Thank you for joining us at the Atlantic Hearts Sketch Challenge this week and we hope you can join us again soon.
    Anna, Design Team

    OdgovoriIzbriši
  12. Kako lepi tulipani. Krasna okrogla voščilnica. Hvala, da si se pridružila našemu izzivu v Veseli hiški. Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  13. Mislim, da imajo sigurno kje modre tulipane, super barvo si jim izbrala. Hvala, ker sodeluješ v Craft-alnici, kjer sem gostja izziva.

    OdgovoriIzbriši
  14. OOO, kako krasno izpadejo ti tulipani. Res jim paše ta temno modra barva.
    Lepo, da si se nam prisružila v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši
  15. Draga Klara,
    vedno znova sem navdušena nad tvojo ustvarjalnostjo in nad čaranjem, da v družbi treh pup najdeš čas za ustvarjanje in ... objavljanje ;) Moj poklon do tal!!!
    Mene čas kar nekako vodi po svoje, to pišem v opravičilo, ker na tvojem blogu ne puščam sledi, kolikor bi jih hotela, a vedi, da pogledam vse!!!
    Hvala za tvojo/vašo čudovito voščilnico, ki krasi moj ustvarjalni kotiček - čarobna je!
    Ti pošiljam velik, velikanski objem, Majdica

    OdgovoriIzbriši
  16. Krasni so tvoji tulipani :-)) Čudovito voščilnico si naredila!
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)