torek, 22. marec 2022

Velikonočna

Toplo sonce je na plan privabilo narcise. Tudi na moji, letošnji prvi, velikonočni voščilnici so zacvetele. Cvet sem naredila iz Tininih božičnih zvezd (dodala en list), stebla od tulipanov in manjše štance z rožico. Križ je iz furnirja, ki sem ga rešila pred pečjo :). Vedno mi je v izziv, da iz šablon in štanc, ki jih imam, poskušam narediti še kaj drugega. 

4 komentarji:

  1. Klara prekrasne so tvoje narcise, super si se znašla in čudovita voščilnica je nastala. Še enkrat hvala za sodelovanje v Craft-alnici kjer sem gostja izziva.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito voščilnico si naredila!
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita spomladanska voščilnica, Hvala ti za družbo v Craft-alnici Goga

    OdgovoriIzbriši
  4. Klara, prečudovita je!
    Prava velikonočna voščilnica upanja in sonca.
    Križ iz furnirja je tako lep. In čudovito si ustvarila narcise.
    In sama voščilnica je prekrasna! Ravno na cvetno nedeljo sem jo našla, da mi je polepšala dan.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)