petek, 8. april 2022

Kar tako

Po dolgem času sem naredila eno preprosto božično voščilnico po skici. Uporabila sem ovojni papir, enemu jelenčku pa dodala še migotajoče oči. Ga najdeš? :)




Med pospravljanjem pa sem našla še tale potiskan papir, dodala nov napis Ustvarjalnega dotika in nastala je ena kar tako voščilnica.


Prijavljam v Idejnik Ustvarjalnega dotika (rožice, napis, osnova) ter v aprilsko galerijo Najlepšega para. (okvirček, zelenje).

Lep vikend!

 

6 komentarjev:

  1. Zelo izvirni obe. Pa hvala za komentar glede stencil šablon, si me čist v dobro voljo spravila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Such a sweet card, I like the googly eyes. Thanks for playing along with us at 52CCT this week.

    OdgovoriIzbriši
  3. Great take on our sketch. Love these reindeers. Thank you for sharing your beautiful creation at 52 Christmas Card Throwdown. Stay safe and keep crafting.

    OdgovoriIzbriši
  4. So se mi zdeli ti jelenčki nekam znani :)
    Super si dopolnila ovojni papir z migetajočimi očki. :)
    In pa ooh kakšna lepa voščilnica za cukrpekarico ali pa za mami, da ji polepšaš da kar tako, ker lahko. Hvala za vse obiske na mojem blogu in besede, ki objemajo. Želim ti lepo cvetno nedeljo!

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepa voščilnica. Hvala, ker sodeluješ pri 52 CCT izzivu.

    OdgovoriIzbriši
  6. Domiselno si uporabila sličico za osrednji motiv. Hvala za sodelovanje v idejniku Ustvarjalnega dotika, pozdravček :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)