petek, 15. april 2022

Lubenice


Na moji prvi stencil šabloni, ki sem jo kupila v Tediju pred leti, sem odkrila tale vzorček. 
Sprva nisem ravno vedela kaj bi z njim, nato pa sem se spomnila na lubenice in sem s flomastrom dorisala zeleni del in s črnim kulijem pikice. 



Prijavljam v Craftalnico in v aprilsko galerijo Najlepšega para (pravokotnik s šivi). 

Lepe praznike!

 

4 komentarji:

  1. Zanimivo si se znašla s temi trikotniki in res hude lubenice :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlično si se znašla! Zelo luštna voščilnica. Hvala ker s stencil šablonami sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  3. O prav zanimive so te male lubenice, dobro si se to spomnila.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo si uporabila stencil šablono. Hvala ti za družbo v Craft-alnici. Goga

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)