torek, 26. april 2022

Tulipani in perje

Doma mi tako lepo cvetijo tulipančki. Prav navdušena sem, da jih (zaenkrat) niso našli voluharji...


 Ob okrogli obletnici je nastala še tale s tulipančki. Najprej sem hotela uporabiti podobne barve kot zgoraj, pa mi h gospe, za katero sem izdelala tole voščilnico, bolj paše nežna roza barva.


Prijavljam v pomladno Veselo hiško, v Ustvarjalni dotik (štampiljka, osnova, šablona memorybox metulji) ter v aprilsko galerijo Najlepšega para (tulipani). 

Potem pa je v današnjem deževnem dopoldnevu nastala še tale rojstnodnevnica z lovilcem sanj, ki jo prijavljam v Craftalnico:vrvica


Sedaj pa vam zaželim še lepe praznične dni!



7 komentarjev:

  1. Lepo si ustvarjala ! Hvala, ker z vrvico sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasna in nežna pomladna voščilnica. Hvala, da si se pridružila našemu izzivu v Veseli hiški. Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna pomladna :) Hvala za sodelovanje v idejniku Ustvarjalnega dotika, pozdravček :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Prva pomladna je pomlad prinesla tudi k meni :)
    Spodnja z vrvico pa me je popolnoma očarala! Krasen odgovor na izziv, Majda

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno si ustvarjala. Hvala, ker z vrvico sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo voščilnico si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasen lovilec sanj. Čudovita ideja. Hvala za družbo v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)