ponedeljek, 9. marec 2020

10 let Craftalnice

1. slovenski ustvarjalni blog izziv - Craftalnica praznuje 10. rojstni dan! Vse najboljše! 
Tudi sama sem se nekoč prvič opogumila in prijavila svojo voščilnico, izdelano zgolj s škarjami in lepilom, na enega od izzivov v Craftalnici.  Od takrat se je količina mojih ustvarjalnih pripomočkov krepko povečala :). Prav tako pa užitek ob ustvarjanju...

Na praznovanje prijavljam tole voščilnico, izdelano za pekarico ob okrogli 50-ki.

Lepim tudi v galerijo meseca marca Najlepši par (čestitke, rožice)


Pa lep teden!

10 komentarjev:

  1. O, kako domiselno si sestavila voščilnico! Zelo je lepa. Vidim, da imamo vsi podobno zgodbo s Craftalnico. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super zamisel tole, krasna je. in lepa zgodovina nas druži, pri meni natanko tako.

    OdgovoriIzbriši
  3. Izvirna voščilnica - všeč so mi maki v kompletu, ki naredijo celoto tako domačo :).

    OdgovoriIzbriši
  4. Super je in zelo všeč so mi maki in žitno klasje.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo sestavljena voščilnica, kar pa se začetkov tiče smo pa na isti veji:)))
    Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  6. Voščilnica mi je res všeč, ker si se super znašla pri postavitvi. Glede zalog in ustvarjanja pa - mislim, da smo vse v istem klubu :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepo si ustvarjala. Zelo domiselna voščilnica je nastala na tvoji mizi.

    OdgovoriIzbriši
  8. Tako lepo domača in topla je. Nadvse mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši
  9. Klara, hvala za čestitke in hvala, ker si se pridružila praznovanju CRAFT-alnice :-))
    Zelo lepo voščilnico si naredila in jo krasno sestavila.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)