četrtek, 19. marec 2020

Dve po skici

Ustvarjala sem v modrih barvah, na zalogo.

Prva po skici Feeling sketchy, za birmo. Lepim tudi v Najlepši par (črkice, pravokotnik z napisom)



Druga pa po obrnjeni skici Craftalnice.


There is nothing on this earth more to be prized than true friendship.
Ostanite zdrave!

14 komentarjev:

  1. Krasno si sledila obema skicama. Voščilnici sta zelo lepi. Zalogo je vedno dobro imeti. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako elegantni voščilnici. Všeč sta mi.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo dobro si se lotila obeh skic in zaloga vedno prav pride, ko ni toliko časa za ustvarjanje.
    Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudoviti sta. Sploh poročna mi je še posebej všeč. Tako lepe papirčke in izreze si kombinirala.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako lepi in elegantni sta obe tvoji voščilnici.
    Hvala, da sodeluješ z nami v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  6. Obe sta krasni..res si super uporabila skico in barve so mi tudi zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  7. ooo Klara kako lepo si uporabila našo skico pri Feeling Sketchy :-)) Tvoja čestitka za Sv.birmo mi je zelo všeč! Hvala, ker se igraš z nami.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepo, da si skico uporabila za poročno voščilnico. Hvala, da sodeluješ v Craft-alnici.

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepo voščilnico po naši skici izpred 10ih let si naredila :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v prazničnem izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  10. Oooo, imenitno izgleda postrani obrnjena skica in priložnosti, za aktero si jo izdelala tako lepo pristoji. Barve so pika na i.
    Vesela sem, ker sva se srečali v Craft-alnici, kjer sem mesečna gostja, Majda

    OdgovoriIzbriši
  11. Lovely work Thank you for joining the Feeling Sketchy challenge. Hope to see you again next time.

    OdgovoriIzbriši
  12. Lovely cards. Love the blue colors. Thanks for playing along with us at Feeling Sketchy.

    OdgovoriIzbriši
  13. Obe sta zelo lepi. Hvala, ker s prvo sodeluješ na Feeling Sketchy izzivu.
    Lep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  14. pravi krasotici v modrem.
    Hvala, da si z nami pri Feeling Sketchy.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)