petek, 27. marec 2020

Virus osamljenosti...

V sredo je bil materinski dan. Odkar sem mami imam ta praznik še raje. Čeprav nekatere ženske nimajo otrok, mislim, da je materinstvo - na takšen ali drugačen način - dano vsaki izmed nas...

Ko sem se vračala iz službe (še vedno si vsak dan jasno in glasno rečem, da res ne maram korona virusa), sem pred mamina vrata položila voščilo in šopek. In pozvonila. Mami je prišla na vrata, pomahala sem ji iz avta. In v očeh sem zaslutila tisti virus, ki je še hujši... osamljenost.

Zatem sem pomislila, kako je šele tistim, ki nimajo mobilnih telefonov, ki morda slabo slišijo, nimajo računalnika, so vsi daleč stran in si še na daljavo ne morejo pomahati?!

Tako je danes nastala ena voščilnica, z dovoljenim objemom. Ozadje sem naredila po Tininih navodilih. Lepim v Ostajam doma izziv. 


 Druga pa je nastala - za več svetlobe: Lepim v marčevsko galerijo Najlepšega para, k ArtMBR (zima) ter v CCT, kjer želijo videti luči (hm, razmišljam, da morda nisem ravno zadela teme - me pa izbrišite :)).

Bodite dobro!

7 komentarjev:

  1. Kar se mojega izziva tiče, obe voščilnici ustrezata zelo. Na krasen način sporočaš občutke današnjega časa. Zelo lepo. Prav začutila sem tvojo skrb zaradi osamljenosti nemočnih.

    OdgovoriIzbriši
  2. Klara, kako lepo si zapisala. Tudi meni je v teh dneh hudo, ker ne morem do svoje mame, ne morem je videti niti na daleč....
    Lepi, sporočilni voščilnici si izdelala, všeč sta mi.
    Bodi dobro.

    OdgovoriIzbriši
  3. une carte toute en douceur et très original Klara, merci de jouer avec nous chez 52CCT, biz

    OdgovoriIzbriši
  4. Vse kar si zapisala, je res žalostno ampak resnično. Upam, da se virus hitro pobere, čeprav govorijo, da vrhunec še ni prišel. Žalostno res. Naredila si zelo lepi voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  5. Klara, kar solze sem dobila v oči. Tako čutim tudi sama.
    Naredila si najbolje kar lahko v danih okoliščinah. Voščilnici sta pa srčni, topli, čutni-točno takšni, kot si tudi ti. Objem na daljavo in vedi,skupaj smo v tem. Bomo zmogle.
    pozdravček Tamara

    OdgovoriIzbriši
  6. Draga Klara, vem, razumem, čutim s tabo in mamico ... težko je v teh dneh. Sama imam kilometrino - objemanja na daljavo, res pa je, da imam doma dva, ki ju še lahko objemam, če sta prezaposlena pa še našega kužkota ;-)
    Naj hitro mine ta čas izolacije, vmes pa naj sije na vse strani srčnost in lepota tvojega ustvarjanja, kot danes.
    Do mene žari, tvoja lučka, hvala, Majda

    OdgovoriIzbriši
  7. Draga Klara...kako zelo te čutim in razumem...tudi jaz in moja mama sva tako...a tudi to bo minilo in srčno upam, da bo to kmalu... Hvala za tvojo čudovito voščilnico z medvedkom, pa za tisto z lučko...ozadji sta mi krasni!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)